Klacht: Kiezerspas op 16 maart 2017 ontvangen

op 20 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn kiezerspas is 9 maart 2017 door de gemeente verstuurd. Vandaag, 16 maart 2017, is de pas bezorgd door postNL. Een dag na de verkiezingen waardoor een fout van hen, mij mijn kiesrecht heeft ontnomen. Ik vind het een kwalijke zaak dat er zo met belangrijke post wordt omgesprongen door een (naar je verwacht) een betrouwbaar postbedrijf.

Excuses wellicht? Veel meer kan er niet meer gedaan worden helaas, maar ik wil het wel gemeld hebben!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 maart 2017 om 13:04 geantwoord

Geachte mevrouw Zimmerman,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig te vernemen dat uw kiezerspas op 16 maart is bezorgd. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak van deze vertraging is geweest. Alleen bij geregistreerde zendingen zoals aangetekende poststukken en pakketten is dit mogelijk. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt in hetzelfde gebied, vervolgens gaan we op zoek naar structurele verbeteringen. Ik ga er vanuit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Cdejong1986