Klacht: Kiezerspas op 16 maart 2017 ontvangen

op 20 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn kiezerspas is 9 maart 2017 door de gemeente verstuurd. Vandaag, 16 maart 2017, is de pas bezorgd door postNL. Een dag na de verkiezingen waardoor een fout van hen, mij mijn kiesrecht heeft ontnomen. Ik vind het een kwalijke zaak dat er zo met belangrijke post wordt omgesprongen door een (naar je verwacht) een betrouwbaar postbedrijf.

Gewenste Oplossing:

Excuses wellicht? Veel meer kan er niet meer gedaan worden helaas, maar ik wil het wel gemeld hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 20 maart 2017 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Zimmerman,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. Ik vind het bijzonder spijtig te vernemen dat uw kiezerspas op 16 maart is bezorgd. Mijn oprechte excuses hiervoor.

Helaas kan ik niet achterhalen wat de oorzaak van deze vertraging is geweest. Alleen bij geregistreerde zendingen zoals aangetekende poststukken en pakketten is dit mogelijk. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Aan de hand van de postcode gaan we onderzoeken of het probleem vaker voorkomt in hetzelfde gebied, vervolgens gaan we op zoek naar structurele verbeteringen. Ik ga er vanuit dat de postbezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Cdejong1986