Klacht: Kies voor dhl TODAY, Bezorger neemt niet eens de moeite om aan te bellen, ik zie hem gelijk met een ik heb je gemist briefje naar de deur komen schandalig.

op 08 juli 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vanochtend iets besteld met dhl TODAY(Hier speciaal voor gekozen omdat ik het nodig had en voor betaald anders koos ik wel voor de gratis volgende dag optie), ik zorg dat ik netjes thuis ben en zit te wachten tot mijn pakket wordt geleverd. Krijg ik gelijk een briefje in de brievenbus ik heb je gemist niet eens de moeite doen om aan te bellen. Terwijl ik er gewoon op zit te wachten. Te gek voor woorden dit. zending nummer: JVGL06178784001481691337.

DIT HIERONDER IS GEEN OPLOSSING.

06 juli 2021 om 13:53 Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u onterecht een niet-thuis melding heeft gehad. Ik durf niet te zeggen wat er precies mis is gegaan, aangezien u wel thuis was. Het spijt me dat u hierdoor naar het servicepunt moet om het pakket op te halen. Mocht het de volgende keer weer niet goed gaan, laat het dan vooral opnieuw aan ons weten. Mijn excuses voor het ongemak.

Sam
DHL Parcel E-care

Wanneer ik de verzendkosten voor levering dhl TODAY terug krijg.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 08 juli 2021 om 14:09 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik snap dat u van deze situatie baalt. Helaas kunt u als ontvanger de verzendkosten niet bij ons claimen. Ik raad u daarom aan om dit te bespreken met de verzender van het pakket. De verzender kan namelijk wel een claim voor u indienen bij ons. Nogmaals mijn excuses voor al het ongemak.

Sam
DHL Parcel E-care

Alle klachten die gemeld zijn door whputte