Klacht: kies een prijs

op 11 oktober 2011 over BankGiro Loterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds vandaag (11-10-2011) heb ik een brief ontvangen v/d/ BankGiroLoterij dat een prijs mag kiezen nadat ik mijn prijscode heb ingevoerd. Op de één of andere manier lukt dit niet! Wat nu?
Ik hoor het graag zsm van u.

Met vriendelijke groet,

Mw JFH Wezer

Gewenste Oplossing:

Graag hoor ik de reden van mijn prijscode invoeren zsm.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door BankGiro Loterij in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat BankGiro Loterij een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BankGiro Loterij

Heeft op 13 oktober 2011 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Uit uw vraag kunnen we niet opmaken wat er precies gebeurd met het invoeren van de prijscode. Als u contact opneemt via 0229-294770 (lokaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur), kunnen we u verder helpen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van BankGiro Loterij beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door klachtbankg.loterij2011