Klacht: kiala

hannavanbam op 17 augustus 2016 over Kiala in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket kwijt met Kiala. Mijn pakket is 2 keer naar verkeerde op haalpunt gestuurd . Bij de 2keer kreeg de verzender bericht om t op
te halen. Na meerdere telefoontjes gepleegd te hebben zouden ze in Wageningen( daar lag ie voor 2dekeer) het pakket weer met Kiala mee geven. Sinds dien is het kwijt krijg ik en verzender geen bericht .
Reageren ze (kiala) niet op mail en klantenservice is gesloten ivm overname door ups. Nu kunnen de op haal punten niets voor mij doen . Kiala reageert niet. En ups zegt het op deze site te proberen. Ik zou zo zo graag mijn pakket ontvangen voor dat ik het niet meer kan gebruiken. (er zit kleding in die ik nu nog aan kan maar ik ben zwanger dus over een aantal maanden pas ik het niet meer.) Ik ben al 2 maanden achter me pakje aan het bellen maar zonder resultaat. Please help

Gewenste Oplossing:

Bij het lokaliseren van pakje en de bezorging (waar ik best nog extra verzending voor wil betalen)

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiala

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiala nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door