Klacht: Kiala punt levert niet uit

op 16 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket voor een vriendin op woensdag afgeleverd bij Kiala punt van Kalfsbeek tankstation te Schiedam aan de Nieuwe Haven aldaar. Nu nog steeds NIeT GELEVERD. Geen enkele reactie ontvangen via de zogenaamde “klantenservice”. dus ik ga ook mijn rechtsbijstandsverzekering hierover informeren wat een belachelijk bedrijf zeg.. pffff ‘

lever mijn pakket aan mijn vriendin .. zo niet,… hebben jullie een probleem aangezien ik dit via mijn rechtsbijstandsverzekering zal terughalen alle kosten inclusief de proceskosten, benzinekosten en admiinstratieve kosten.

Gewenste Oplossing:

Pakket voor een vriendin op woensdag afgeleverd bij Kiala punt van Kalfsbeek tankstation te Schiedam aan de Nieuwe Haven aldaar. Nu nog steeds NIeT GELEVERD. Geen enkele reactie ontvangen via de zogenaamde "klantenservice". dus ik ga ook mijn rechtsbijstandsverzekering hierover informeren wat een belachelijk bedrijf zeg.. pffff '

lever mijn pakket aan mijn vriendin .. zo niet,... hebben jullie een probleem aangezien ik dit via mijn rechtsbijstandsverzekering zal terughalen alle kosten inclusief de proceskosten, benzinekosten en admiinstratieve kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht gioia

1 jaar geleden - Ik lees dat Kiala UPS heel veel klachten heeft momenteel. Ik eis van Kiala UPS een reactie, en zal het ook via mijn rechtsbijstand advocaat alle kosten verhalen op dit bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 21 april 2017 om 12:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door gioia