Klacht: Kiala punt levert niet uit

op 16 juli 2016 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket voor een vriendin op woensdag afgeleverd bij Kiala punt van Kalfsbeek tankstation te Schiedam aan de Nieuwe Haven aldaar. Nu nog steeds NIeT GELEVERD. Geen enkele reactie ontvangen via de zogenaamde “klantenservice”. dus ik ga ook mijn rechtsbijstandsverzekering hierover informeren wat een belachelijk bedrijf zeg.. pffff ‘

lever mijn pakket aan mijn vriendin .. zo niet,… hebben jullie een probleem aangezien ik dit via mijn rechtsbijstandsverzekering zal terughalen alle kosten inclusief de proceskosten, benzinekosten en admiinstratieve kosten.

Pakket voor een vriendin op woensdag afgeleverd bij Kiala punt van Kalfsbeek tankstation te Schiedam aan de Nieuwe Haven aldaar. Nu nog steeds NIeT GELEVERD. Geen enkele reactie ontvangen via de zogenaamde "klantenservice". dus ik ga ook mijn rechtsbijstandsverzekering hierover informeren wat een belachelijk bedrijf zeg.. pffff '

lever mijn pakket aan mijn vriendin .. zo niet,... hebben jullie een probleem aangezien ik dit via mijn rechtsbijstandsverzekering zal terughalen alle kosten inclusief de proceskosten, benzinekosten en admiinstratieve kosten.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Reactie van de melder van de klacht gioia

8 maanden geleden - Ik lees dat Kiala UPS heel veel klachten heeft momenteel. Ik eis van Kiala UPS een reactie, en zal het ook via mijn rechtsbijstand advocaat alle kosten verhalen op dit bedrijf.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gioia