Klacht: Keukenconcurrent Barendrecht

op 05 juli 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Naar aanleiding van mijn order die ik heb afgesloten bij Keukenconcurrent wil ik hierbij mijn teleurstelling benoemen en ook onze klacht plaatsen.

Om te beginnen heb ik samen met mijn partner op 21 december 2016 laat in de avond (rond 22 uur) een order geplaatst in vestiging Barendrecht. Daar ben ik geholpen door twee medewerkers (Carlos en Bekhal). Alles ging goed tot dat wij de order bevestigd hadden. Na enkele dagen heb ik geprobeerd contact te zoeken met de vestiging Barendrecht om een aantal vragen te stellen over de order, echter werd elke keer een belofte gedaan met dat ik teruggebeld zou worden, dit is helaas niet gebeurd. Elke keer heb ik moeten bellen om contact te leggen met Keuken Concurrent. Dit vind ik heel erg jammer, al helemaal voor een bedrijf die zoveel vestigingen heeft door heel Nederland.

Enkele weken later heb ik zelf weer het initiatief genomen om contact te leggen met Keuken Concurrent Barendrecht, echter werd ik tijdens deze conversatie geïnformeerd over dat de medewerkster in het ziekenhuis lag en wij hierdoor niet gebeld zijn door Keuken Concurrent. In deze vestiging werken meerdere medewerkers, het lijkt erop dat Keuken Concurrent Barendrecht intern samenwerkingsproblemen hebben, omdat naar mijn idee een ander collega dit ook had kunnen oppakken. Een aantal weken later kregen wij dit informatie te horen, nadat ik weer zoals gewoonlijk zelf heb gebeld naar Keukenconcurrent Barendrecht. Men verwacht begrip, uiteraard ben ik begripvol en heb zeker begrip, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar tweezijdige begrip en niet enkelzijdig.

Vervolgens zijn wij voor een 2de afspraak langs geweest in Barendrecht en tijdens de afspraak zijn wij erachter gekomen dat de helft van de order verkeerd was ingevoerd. Wij hadden niet echt het gevoel dat wij geholpen zijn bij de Keuken Concurrent Barendrecht, het verliep dus heel chaotisch en rommelig. Daaropvolgend werden er weer beloftes gedaan over dat het goed zou komen etc. (as usual). Tijdens deze afspraak hebben wij een aantal keren gevraagd naar een 3D tekening van de keuken, echter hebben wij deze tot heden (inmiddels 5 juli 2017) nog steeds niet ontvangen.

Later heb ik zelf weer contact opgenomen met de klantenservice van de Keukenconcurrent en wou iemand van de leiding spreken om over mijn zorgen te praten over de reeds bevestigde order. Tijdens dit gesprek werd ik door de leidinggevende (Germaine) gemaakt tot een gestoorde en ik volgens naar de psychiater moest gaan. Pardon? Zo praat je toch niet tegen een klant? Keuken Concurrent heeft o.a. als ijzersterke argumenten
Doelstelling: elk klant is een tevreden klant
Altijd open en eerlijk, geen onduidelijkheden

Het is nog steeds niet duidelijk!! Nou, meteen weer de klantenservice gebeld en heb verteld dat ik absoluut niet meer in contact wou komen met de vestiging Barendrecht en al helemaal niet met de mensen die daar werkzaam zijn. Ik ben hier niet van gediend en een ander ook niet… Vervolgens werd ik tijdens het bellen door de klantenservice doorverwezen naar de vestiging Alexandrium. De order is daar verder goed opgepakt door dhr. Said, mijn complimenten, maar verder is naar mijn gevoel en mening de klacht blijven liggen. Er is nog steeds niks mee gedaan, ondanks dat ik meerdere keren heb aangegeven of ik iemand hierover kan spreken over mijn teleurstelling bij de keukenconcurrent. Met dit schrijven of met dit verhaal wil ik graag een afspraak maken met de regiomanager dhr. Edwin Veltman, omdat ik ervan uit ga dat hij mij wel te woord zal staan. Ik ben de dupe geworden van een aantal onprofessionele medewerkers die werkzaam zijn bij Keuken Concurrent Barendrecht die goedwillige mensen in de maling nemen.

Hopende op genoeg geïnformeerd te hebben en hopelijk krijg ik hier wel een antwoord op.

Met vriendelijke groeten,

Serife

Wanneer ik in gesprek kan gaan met de regiomanager en wanneer ik de keukenonderdelen kan bepalen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

4 maanden geleden - Beste meneer Bolat, Wat ontzettend jammer om te horen dat uw verkoopervaring tot op heden nog niet zo goed is verlopen. Ik heb uw bericht onder de aandacht gebracht bij de vestigingsmanagers en regiomanagers. Zij nemen hierover zo snel mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet Robin Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Serbol