Mijn Klacht:
Een paar maanden geleden heb ik een 5 gegeven, maar daar kom ik later op terug. Ik heb destijds een 5 gegeven, omdat Nick mij dit heeft gevraagd, aangezien ik namelijk dan een extra korting zou krijgen. Eigenlijk is dit een vorm van omkoping. Ik had de keuken nog niet, maar op mijn vervolg afspraak wilde ik alles al stopzetten. Vanwege het niet kunnen nakomen van de door ons afgesproken indeling. Aangezien ik onder druk werd gezet, vanwege de extra korting heb ik tot mijn grote spijt getekend. Op onze vervolg afspraak bleek dat de keuken zoals samengesteld niet meer mogelijk was. Echter, is er getekend, dat wil zeggen dat allebei de partijen zich aan deze verbintenis moeten houden.. De spoelbak die ik heb gekregen is te groot voor mijn keuken. Ik heb in het begin aangeven, dat ik een kleine keuken heb en ruimte geel belangrijk vind. Dat hoor je als specialist weten, geen grote spoelbak te verkopen. Dit omdat men dan weinig ruimte aanrechtblad heeft
Uiteindelijk na heel veel heen en weer bellen/mailen is er uiteindelijk een oplossing gekomen, aan alles behalve mijn spoelbak waar ik al vanaf het begin aangegeven heb, dat deze niet aan de verwachtingen voldoet. De spoelbak voldoet totaal niet aan mijn verwachtingen en eisen. Ik heb vele jaren met de vorige spoelbak gedaan en hier nergens last van gehad. Dan heb ik het over vlekken, krassen en deukje. Volgens Nick verkoopt keukenkampioen geen andere merken en soorten. Echter vanwege mijn achterdocht in deze, ben ik een ander filiaal gaan bellen, en wat bleek, dat is dus een leugen, aangezien ik te horen kreeg dat er meerdere merken en soorten verkrijgbaar zijn bij de keukenkampioen. Waarom een klant niet tevreden stellen. Het gaat om een spoelbak en dat is wel de finishing touch voor mijn keuken. Misschien als iemand dit leest van de keukenkampioen, trek hier je conclusies uit.
Laatste nieuws: bezoek gekregen van de mandemakers (12 september 2023)naar aanleiding van mijn klacht, en deze man begreep er helemaal niks van. Hij had dit nooit eerder gezien. Deze man heeft zijn bevindingen teruggekoppeld naar de keukenkampioen waarna ik een andere specialist op bezoek kreeg, te weten Topline ( 16 januari2024). Gespecialiseerd in aanrechtbladen. Deze specialist keek ernaar en liet mij zien hoe ik mijn aanrecht moest schoonmaken. Conclusies na heel veel gedoe ben ik nog steeds niet tevreden over mijn aankoop bij de keukenkampioen en de afhandeling van de tevredenheid mijnerzijds.
Als laatste wil ik in dit review er melding maken dat als er een conflict is, dat er zoals in mijn geval er al vrij snel door Nick werd aangegeven dat de klant toch niet zou winnen van de keukenkampioen. Deze is namelijk sterker. Nou Nick van de keukenkampioen, achteraf gezien had ik die uitdaging toen wel aan willen gaan en geen keuken bij jullie moeten afnemen.
Tot slot de 5 die ik gegeven heb, zou eigelijk een 0 moeten zijn.
Nu begrijp ik waarom Nick mij vroeg om een positieve reactie te plaatsen en zijn naam te vermelden. Ik kom zoveel klachten overal tegen en allemaal precies dezelfde ervaringen. Ligt het dan allemaal aan de klanten? Dat jullie als bedrijf hier niets aan doen, zegt heel veel over hoe jullie te werk gaan. Het gaat jullie alleen maar om zoveel mogelijk geld binnen te halen.
Keukenkampioen is niet betrouwbaar en eerlijk
Contact opnemen met klantenservice? Jullie geloven jullie collega’s en niet jullie klanten. Ik zou mij schamen om bij klantenservice te werken en zoveel mensen in de maling te nemen.
Jullie mogen wat aan jullie service doen en mensen niet dwingen te tekenen. Zoveel klachten over Nick wat ik allemaal herken. Jullie hebben gewoon maling aan jullie klanten, zodra geld is ontvangen. Dat personeel gewoon tegen een klant kan zeggen, je zal het niet winnen met juridische stappen.
Beste mensen mocht je een keuken willen, niet hier en ga op Google op zoek naar review. Je gaat je rot schrikken. Helaas heb ik mijn onderzoek niet gedaan. Ze liegen alles bij elkaar met hun handhaving
Keukenkapioen klantenservice of degene die hier terug reagen kunnen zeggen wat ze willen, maar jullie waren er niet bij. Nick en ik weten wat er is besproken en is afgesproken. Ach, jullie hebben je commissie binnen en slapen heerlijk.
Gewenste Oplossing:
Ze komen niet met een oplossingen, wat alle klanten zitten fout en alleen zij spreken de waarheid