Klacht: Kerstgeschenk = cadeaucard vd Bijenkorf. Kan niet ingediend worden omdat de code (20cijfers) niet voldoende is. Medewerker Bijenkorf adveseerde contact op te nemen met uitgever kerstkado ,en dat is DHL

op 12 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Kan cadeaucard niet verzilveren

Wanneer de cadeaucard gebruikt kan worden

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

2 weken geleden - Goedemiddag Marjan, Bedankt voor jouw bericht. Je geeft aan dat je een kerstcadeau hebt ontvangen, een cadeaukaart, maar dat je deze niet zou kunnen verzilveren. Ik zou je hier graag verder bij willen helpen, maar dan heb ik iets meer informatie nodig. Ben je zelf werkzaam bij DHL en heb je dit van DHL ontvangen? Dan zou ik je namelijk willen adviseren dit verder op te pakken met jouw leidinggevende. Wij, van de klantenservice, kunnen namelijk helpen met vragen over zendingen. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Shannon, klantenservice DHL Parcel

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

2 weken geleden - Beste Debby, Bedankt voor jouw bericht. Je geeft hierin aan dat je een cadeaukaart hebt ontvangen, maar dat je deze niet kunt verzilveren. Ik zou je hier graag verder bij willen helpen, maar dan heb ik iets meer informatie nodig. Is dit een cadeaukaart die je hebt ontvangen omdat je een werknemer bent van DHL? Dan zou ik je namelijk willen adviseren dit aan te geven bij jouw leidinggevende. Zij kunnen dan contact opnemen met de verstrekker van deze cadeaukaart en hier navraag doen. Ik kan hier namelijk zelf geen direct antwoord op geven, aangezien DHL Parcel klantenservice vooral vragen rondom de zendingen kan geven. Ik ontvang graag meer informatie hierover. Met vriendelijke groet, Shannon, klantenservice DHL Parcel

DHL

Heeft op 12 augustus 2017 om 12:16 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Marjan schoorl