Klacht: ken dat niet goekope

op 03 september 2018 over Belcentrale in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

dure prijzen en weinig sjoege hier. allemoehela met een waardeloze contracten , ik maakt zelf wel uit wanneer ik wat betaal omdat ik vindt dat het iets waar is of niets. Dat maak ik dus zelf wel uit, ga lekker zelf betalen. Je kan die rekening stoppen waar het stinkt. Lijkt de KPN wel.

Gewenste Oplossing:

nooit meer rekening onvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belcentrale over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belcentrale in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcentrale een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcentrale

Heeft op 03 september 2018 om 12:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Willem,

Inmiddels hebben wij elkaar gesproken en een aantal zaken opgehelderd.
We hebben gelukkig een goede oplossing gevonden samen.
De prijs is nu beter, veel plezier met je extra korting!
Voor problemen met KPN adviseer ik je even contact op te nemen met hun klantenservice;-) daar kan ik je helaas niet bij helpen.

Vriendelijke groet,
Team Belcentrale.

Alle klachten die gemeld zijn door WillemTT