Klacht: Keakende bank

op 25 maart 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Sinds begin september onze bank staan en vanaf begin af aan een krakende bank. Alsof hij er al 10 jaar staan. Sommige zittingen voelen al doorgezakt.

Na een paar weken een melding gemaakt online, stond ik al even te kijken dat ik de bank naar de winkel terug moest brengen. Het betreft een hoekbank van 2,75×2,10. Hier hebben wij een boedelbak voor moeten huren toendertijd met afhalen. Nu verwachten ze dat je het op een bepaalde dag maar langs brengt anders heeft u pech. Winkel gebeld; uiteindelijk iemand langs gehad van een meubelbedrijf. Die heeft de sleuven losgedraaid en dan zou het wel opgelost moeten zijn. Leek wat minder, maar was absoluut niet weg.

Nu half jaartje aangekeken maar het gekraak wordt met de dag erger. Weer een melding aangemaakt maar uiteraard moeten we hem weer langs brengen. Ik begrijp niet dat als hun een slecht product aanleveren aan ons, wij de helft van het werk moeten doen. Het erge is nog als ik nu iemand hier naar toe wil laten komen KOST HET ME 50 EURO. Ik betaal deze bank op afbetaling, en heb geen geld om nog is een boedelbak te huren; laat staan voor een monteur te betalen.

Ik ben tevreden wanneer er een medewerker langs komt om te constateren wat er mis is met onze bank en daar ter plekke een oplossing bied. Het zit diep in de bank en heeft niets met sleuzen of dergelijke te maken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

4 maanden geleden - Beste mevrouw Peters, Wat vervelend om te lezen dat uw bank gebreken vertoond. Om u een zo goed mogelijke oplossing te bieden, heb ik uw melding doorgezet naar de juiste contactpersonen. Zij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Astrid Customer Service Seats and Sofas

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 25 maart 2017 om 12:54 geantwoord

Heeft op 03 mei 2017 om 22:34 geantwoord

Er is tot op de dag van vandaag nog steeds geen contact opgenomen...

Alle klachten die gemeld zijn door AmandaPeters