Klacht: Kattenvoer uit 2012

op 17 januari 2014 over Voedselbank in de categorie Goede Doelen

De voedselbank Osdorp geeft heel vaak ver over de datum spullen helaas. Maar vorige wek maakte ze het erg bont!
8 blikken en 9 zakken kattenvoer uit 2012, helaas te laat gezien en daardoor en zieke kat.
Communiseren met deze Coordinatrice is onmogelijk. Zij is gewoon misbruik van haar machtspositie aan het maken. Waarom verdwijnt de drank bij de vrijwilligers en deeld zij selectief uit? Waarom heb ik nog steeds niet een groot deel van de producten terug gezien die we met een paar cliënten hebben binnen gehaald? Is het niet vreemd dat bij het zien van de hoeveelheid zij reageert met Concurrentie? Hoe kan het dat zij de mensen daar zo onbeschoft behandelen? Briefwisselingen klacht via de home page van het hoofdkantoor, nog steeds geen reactie! Ja alleen maar meer machtsmisbruik en agressie en dreigementen.
En afgelopen week ernstig over de datum voer uit 2012. Zij wilde niet terugbellen. Ik heb haar 2x ingesproken en bedankt voor het bedorven voer waar mijn kat ziek van is geworden. Geen reactie, dus dan maar 2 verpakkingen mee. Aan tafel gewacht tot ik aan de buurt was. Ze deed alsof ik lucht was. Ik zei haar beleeft goedendag en gaf haar de producten als bewijs. Hierop snauwde ze arrogant, dat er niks mis mee is en dat ze het zelf wel zou gebruiken. En dat ze niet met mij wil praten. Tevens riep ze dat ze al het voer krijgt van de Dierenbescherming Amsterdam. Ik heb haar alleen nog verwittigt wat de fabrikant mij vertelde, dat het niet verantwoord is na de verstreken datum het dierenvoer te gebruiken. Ik heb mijn krat leeggemaakt en ben naar huis gegaan. Thuis ff gebeld met de Dieren Bescherming Amsterdam, Mw. Ladru gesproken. Deze kon mij vertellen en verzekeren dat zij nog nooit dierenvoer hebben gedoneerd aan de voedselbank.
Tevens heb ik begrepen dat er geen drank mag worden aan gnomen en uitgedeeld. Voor de feestdagen hebben een aantal van de vrijwilligers dozen met flessen alcohol mee naar huis genomen. Tevens heeft de coördinatrice na de feestdagen selectief diverse drank aan cliënten uitgedeeld.
Ook wil ik u melden dat als deze organisatie werkelijk een vast pand zou willen hebben er genoeg te regelen is hier in Osdorp.
Maar waarom houden ze zich zo krampachtig vast hun vastgeroeste foute systeem.
Hoe kan het dat cliënten daar vrijwilligers zijn?
Hoe kan het dat er met 2 maten gemeten word?
Hoe kan het dat de islamitische gemeenschap voorrang heeft met hun feestdagen?
Hoe kan het dat degene die daar de bus rijd, zichzelf eerst mag verrijken?
Wie beschermt ons tegen zulke praktijken?
Wij staan met onze rug tegen de muur, als het hoofdkantoor niet eens gemaild klachten kan afhandelen.

Ik zou blij zijn als deze hele groep mensen vervangen word met mensen die een hart hebben en compassie.
Die de clienten en hart toedragen en me willen helpen verse producten aan te leveren.
Waarom stappen jullie niet over op het systeem zoals in Engeland.
Een vaste plek 6 dagen open, als ik me niet vergis.
Dan kan je elke dag langs, afhankelijk van de benodigde spullen die je mag ontvangen, zodat de mensen zoveel mogelijk verse producten kunnen krijgen. Tevens als het in een winkel gebied is een vast pand zodat de gemeenschap direct ook zelf een steentje kan bij dragen door verse boodschappen daar in te leveren. Of als ze teveel gekookt hebben of iets lekkers willen bakken voor deze mensen........

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Voedselbank

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Voedselbank nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Acsirp