Klacht: Kattenluik is kapot

op 24 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

postbezorger van post nl heeft een pakketje door onze kattenluik gedaan en dat pakketje zat helemaal klem. De hele kattenluik was uit de deur gesloopt.

Gewenste Oplossing:

Als mijn kattenluik vergoed wordt zou ik tevreden zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Zikken, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw kattenluik beschadigd is geraakt tijdens de bezorging van een pakket. Ik wil u graag enkele vragen stellen om te kijken wat voor u kan doen. Op welke dag is dit pakket bij u bezorgd? En weet u zeker dat dit pakket door ons is bezorgd? Staat onze naam bijvoorbeeld ergens op het verzendlabel vermeld? Is het met trackingnummer verstuurd? Zo ja, wilt u deze sturen? Kunt u tenslotte aangeven wat de verwachtte reparatiekosten zijn? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte mevrouw Zikken, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Stieneke Zikken

4 weken geleden - Op 5 augustus is het pakket bezorgt. Track & trace: 3STIYH009024052. Mijn pakket is bezorgt door post.nl Er moet een nieuwe kattenluik in. Kosten €30,00

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 augustus 2017 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Zikken,

Hartelijk bedankt voor uw bericht met aanvullende informatie. Ik heb een klacht opgemaakt. Er zal binnen 9 werkdagen contact met u worden opgenomen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Stieneke Zikken