Klacht: Kattenluik is kapot

op 24 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

postbezorger van post nl heeft een pakketje door onze kattenluik gedaan en dat pakketje zat helemaal klem. De hele kattenluik was uit de deur gesloopt.

Als mijn kattenluik vergoed wordt zou ik tevreden zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw Zikken, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw kattenluik beschadigd is geraakt tijdens de bezorging van een pakket. Ik wil u graag enkele vragen stellen om te kijken wat voor u kan doen. Op welke dag is dit pakket bij u bezorgd? En weet u zeker dat dit pakket door ons is bezorgd? Staat onze naam bijvoorbeeld ergens op het verzendlabel vermeld? Is het met trackingnummer verstuurd? Zo ja, wilt u deze sturen? Kunt u tenslotte aangeven wat de verwachtte reparatiekosten zijn? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte mevrouw Zikken, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Stieneke Zikken

4 weken geleden - Op 5 augustus is het pakket bezorgt. Track & trace: 3STIYH009024052. Mijn pakket is bezorgt door post.nl Er moet een nieuwe kattenluik in. Kosten €30,00

Heeft op 25 augustus 2017 om 11:29 geantwoord

Geachte mevrouw Zikken,

Hartelijk bedankt voor uw bericht met aanvullende informatie. Ik heb een klacht opgemaakt. Er zal binnen 9 werkdagen contact met u worden opgenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stieneke Zikken