Klacht: Kattenluik is kapot

op 24 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Zikken, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw kattenluik beschadigd is geraakt tijdens de bezorging van een pakket. Ik wil u graag enkele vragen stellen om te kijken wat voor u kan doen. Op welke dag is dit pakket bij u bezorgd? En weet u zeker dat dit pakket door ons is bezorgd? Staat onze naam bijvoorbeeld ergens op het verzendlabel vermeld? Is het met trackingnummer verstuurd? Zo ja, wilt u deze sturen? Kunt u tenslotte aangeven wat de verwachtte reparatiekosten zijn? Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Zikken, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht Stieneke Zikken

10 maanden geleden - Op 5 augustus is het pakket bezorgt. Track & trace: 3STIYH009024052. Mijn pakket is bezorgt door post.nl Er moet een nieuwe kattenluik in. Kosten €30,00

Heeft op 25 augustus 2017 om 11:29 geantwoord

Geachte mevrouw Zikken,

Hartelijk bedankt voor uw bericht met aanvullende informatie. Ik heb een klacht opgemaakt. Er zal binnen 9 werkdagen contact met u worden opgenomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Stieneke Zikken