Klacht: kasten stuk.

op 04 augustus 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

na het aankopen van een aantal kasten van totaal 3 duizend euro zijn ze slecht in elkaar gezet en zijn de deurtjes scheef gaan hangen.

Dit is niet opgelost aangezien mijn moeder niet zo stevig in haar schoenen staat bij het regelen. nu komen de deurtjes met schroef en gruis en al uit de kast zetten. en de achterplaat komt er ook nog gebogen uitzetten.

nu komt de tweede deur er ook nog eens uit. dit is echt van den zotte.

De voorrijkosten zijn compleet onzin, bijna 100 euro om ze langs te laten komen en dan komt er nog eens een reparatie betaling.

Ik zou tevreden zijn als de voorrij kosten en reparatie niets zouden kosten aangezien de oorzaak is dat het slecht in elkaar is gezet.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 04 augustus 2017 om 16:16 geantwoord

Heeft op 06 augustus 2017 om 09:46 geantwoord

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom dit nog als garantie genoemd mag worden dan.

er wordt betaald voor de monteur en voor het herstel, terwijl de oorzaak van de slechte staat van de kast juist komt door de monteurs die de deuren slecht hebben opgehangen. Dit was ook gemeld in het eerste jaar, hier zaten toen al voorrijkosten aan verbonden en dan zegt mijn moeder (helaas) al snel af.

Of begrijp ik jullie hier verkeerd over?

Alle klachten die gemeld zijn door steijn1