Klacht: KARWEI Folderprijs (krant 42 2011) van 19,99 euro voor een kubusset, blijkt 59,95 in de winkel!

op 17 oktober 2011 over Karwei in de categorie Bouwmarkten

In de folder van Karwei (krant 42, 2011) staat een mooie kubusset (op pagina 12, nummer 6) voor 19,99. Aangezien ik de slaapkamer net helemaal heb geverfd besluit ik n.a.v. deze folder tot het aanschaffen van deze kubusset. Alles al helemaal in het hoofd te hebben en ruimte overgelaten aan de muur in de slaapkamer voor de kubussen, ga ik naar karwei voor het aanschaffen van de set. Eenmaal daar aangekomen blijkt dat de set ineens 59,99 euro is! Het drievoudige van de folderprijs! Ik vind dit zo frustrerend. Ik vraag nog aan de mevrouw van de klantenservice of er niets aan deze prijs te doen is, want ik ben student, heb nog maar 40 euro op mijn rekening en daar komt bij dat ik de kubussen al helemaal uitgedacht heb aan de muur in de slaapkamer. Er was niets te regelen, de prijs blijft 59,99. Helaas kan ik dit niet betalen, maar ik vind het bovenal gewoon erg gemeen dat er zo’n groot verschil in prijs van de kubus is mbt de folderprijs en de daadwerkelijke prijs. Zoals het er nu naar uit ziet ben ik niet geneigd om ooit weer naar Karwei te komen.

Voor de folderprijs van 19,99 ben ik bereid om dit product af te nemen.

Alle klachten die gemeld zijn door panda