Klacht: Kapotte zittingen

op 27 maart 2020 over A-Meubel in de categorie Meubelwinkels

Ik heb vorig jaar 2 nieuwe banken gekocht en ben nog geen jaar verder en hebben de zittingen al slijtplekken.
Na inspectie blijkt het heel dunne stof te zijn .
Ik heb dit gemeld en de firma zou de fabrikant dit melden.
Tot op heden heb ik nog niks gehoord en zijn inmiddels alle 4 de zittingen gescheurd.

Ik wil ter compensatie lederen stof op de zittingen of anders de helft van mijn geld terug.
Ik zit zwaar voor schut.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar A-Meubel over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door A-Meubel in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat A-Meubel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

A-Meubel

Heeft op 18 maart 2020 om 09:39 geantwoord

Beste klant,
De stof welke u op uw bank heeft wordt jaarlijks in miljoenen meters gebruikt voor hoogwaardige kwaliteit zitbanken. De stof is van hoge kwaliteit en enorm duurzaam. Wij hebben de foto's gezien van de bank. Jammer dat we deze hier niet kunnen uploaden. Het is duidelijk te zien dat u de bank op een zeer ongebruikelijke manier heeft gebruikt. De zittingen zitten vol met gaten welke waarschijnlijk zijn ontstaan door uw huisdieren, wij concluderen dit omdat de bank tevens vol zit met hondenharen. Dit valt helaas nooit onder de garantie. Mocht u het hiermee niet eens zijn dan kunt u uiteraard het probleem voorleggen bij de geschillencommissie wonen. Zij zullen dan onafhankelijk een oordeel geven betreffende deze situatie, waar wij ons uiteraard aan zullen houden.
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Altijd pech 7 op rij