Klacht: Kapotte televisie

op 07 september 2018 over Create2fit Naarden in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Mijn Samsung Tv is voor de tweede maal kapot. 31 aug. een monteur van Servilux geweest. Deze gaf aan dat de Tv te veel mankeerde om te laten repareren. Dit deze week doorgegeven aan mijn dealer. Zij zouden per email contact opnemen met Samsung. Vandaag de Dealer weer gebeld en zij hadden nog niks gehoord van Samsung.Dame aan de telefoon was niet vriendelijk en meewerkend. Adviseerde mij een email te sturen ?? Vandaag zelf maar gebeld met Samsung. Was niks van bekend alleen dat er een update gedaan is!!. Dus zelf gebeld met Servilux. De monteur had alles in het rapport gezet alleen had deze afgesloten dat er een update gedaan zou zijn. Servilux gaat vandaag contact opnemen met de monteur om verdere status op te vragen.

Deze week tweemaal gebeld met deze winkel. De dames aan de telefoon zijn zeer klantonvriendelijk en denken niet mee met de klant. Dit is weer totaal anders als je een tv koopt in de zaak. Want dan wordt je wel weer heel netjes geholpen , dit is echt jammer. Zeker om een consument terug te laten komen. ik ben pas tevreden wanneer er een oplossing wordt aangeboden voor de tv die ik nu in huis hebt staan waar ik nu niks aan hebt. Zou het fijn vinden als winkel ook wat moeite doet en niet de consument aan zijn lot over laat.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Create2fit Naarden

Bericht van Plasma-discounter.nl

3 maanden geleden - Geachte heer/ mevrouw van den Hoek, Vervelend om te moeten vernemen dat uw Samsung televisie niet meer gemaakt kan worden. Naar aanleiding van het telefonisch contact deze ochtend met ons hebben wij zoals vermeld direct een navraag uitgezet naar Samsung, wij hebben de bevestiging helaas nog niet mogen ontvangen. Normaliter is het zo dat het reparatiecentrum ( in dit geval Servilux) de bevestiging/rapport door zal moeten geven aan Samsung wij ontvangen daarna bericht. Gemiddeld duurt de verwerkingstijd hiervan maximaal 10 werkdagen totdat wij bericht hebben ontvangen. Wij proberen nu voor u dit proces te versnellen om dit zo snel/goed mogelijk voor u op te lossen. Zoals eerder telefonisch besproken zullen wij zodra meer bekend hier direct bij u op terug komen. Met vriendelijke groet, Team Televisiewinkel

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Create2fit Naarden nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van den Hoek