Klacht: Kapotte Televisie

op 07 september 2018 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Mijn Samsung Tv is voor de tweede maal kapot. 31 aug. een monteur van Servilux geweest. Deze gaf aan dat de Tv te veel mankeerde om te laten repareren. Dit deze week doorgegeven aan mijn dealer. Zij zouden contact opnemen met Samsung. Vandaag de Dealer weer gebeld en zij hadden nog niks gehoord van Samsung. Vandaag zelf weer gebeld met Samsung. Was niks van bekend alleen dat er een update gedaan is. Dus zelf gebeld met Servilux. De monteur had alles in het rapport gezet alleen had deze afgesloten dat er een update gedaan zou zijn. Servilux gaat vandaag contact opnemen met de monteur om verdere status op te vragen .

Dat ze zelf een reminder krijgen wanneer een klacht nog niet is afgesloten, en dit gelijk terugkoppelen naar de dealer. Z.s.m een oplossing i.p.v. de klant zolang mogelijk met een kapotte televisie laten zitten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door van den Hoek