Klacht: Kapotte schoenen retour gezonden, wacht al 6 week op terugbetaling

op 10 juli 2017 over Sarenza.nl in de categorie Internetshops - Schoenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van Sarenza heb ik schoenen ontvangen die snel kapot waren. Sarenza bevestigde dat deze schoenen een fabrieksfout hadden. Ik mocht de schoenen terugsturen en ik zou het aankoopbedrag teruggestort krijgen. Inmiddels is het bijna zes weken geleden dat ik de schoenen teruggestuurd heb. Op mijn Sarenza account staat al enige tijd dat de schoenen goed aangekomen zijn bij Sarenza, maar terugbetaling blijft uit.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag het aankoopbedrag met enige spoed teruggestort krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sarenza.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sarenza.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marije Olk - de Baat