Klacht: Kapotte Samsung batterij, klacht word niet opgelost door Bol

op 13 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nadat ik de nieuwe Samsung batterij in gebruik nadat ik deze 100% had opgeladen, viel me op dat deze snel leeg liep. Maar toen mijn telefoon eerst bij 15% uitviel en een latere keer op 40% wist ik zeker dat ik een miskoop had gedaan. Ik heb daarna de klacht doorgegeven aan Bol. Omdat de externe verkoper Wholeshare geen gehoor geeft aan mijn klacht via Bol, zowel niet via de mail als telefonisch, zou mijn klacht worden doorgegeven aan het hoofkantoor van Bol. Zij zouden binnen twee werkdagen reageren, maar inmiddels is het meer dan 5 dagen geleden en ik heb steeds contact gezocht via Bol, zowel telefonisch als via mail. Maar medewerkers kunnen mij niet verder helpen zolang de externe verkoper niet reageert en ze van het hoofdkantoor geen contact met mij op hebben genomen. Er werd me wel geadviseerd om te wachten met het product te retourneren en de reden daarvan weet ik niet. Maar wel dat ik inmiddels een betalingsherinnering heb ontvangen. Omdat de twee weken zichttermijn ook bijna waren verstreken had ik geen andere keus dat het product te retourneren. Helaas moest ik daar wel voor betalen 3,95, maar gelukkig heb ik wel een cadeaubon gekregen van 5 euro. Ik ben hierdoor mijn vertrouwen kwijt in de service van Bol en ik zal in vervolg goed uitkijken als ik iets bestel bij Bol.com

Als ik het geld niet meer hoef te betalen voor een kapotte Samsung batterij, of dat ik een goed functionerende Samsung batterij krijg, dan zal ik deze betalen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Manoetje2