Klacht: Kapotte piramide-zakjes Forest Fruit tea

op 02 mei 2017 over Unilever in de categorie Producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

L.S.,
Allereerst wil laten weten een grote fan te zijn van Lipton Forest Fruit tea piramides. Echter heb ik een tijd geleden een doosje gekocht waarvan alle piramide-zakjes kapot/niet volledig gesealed waren. Gevolg hiervan: open theezakjes waardoor er een behoorlijke laag losse thee op de bodem van het pakje ontstond en op de bodem van mijn theekopje. Ik heb overigens enkele foto’s gemaakt van het pakje thee en de zakjes. Echter kan ik maar 1 foto uploaden. Het nummer van de streepjescode is 7310390855108 en de houdbaarheidsdatum is 08/2018 tijd 12:23.

Gewenste Oplossing:

Een compensatie

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unilever

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unilever nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cherique Chand