Klacht: Kapotte motor en nul service

op 19 mei 2020 over Amslod in de categorie Fietsenwinkel

Onze fietsen zijn nog geen jaar oud en kosten €2800,- per stuk. Na ca. 300 km gefietst te hebben krijgt de motor van mijn vriendin haar fiets een error wat blijkt sensor motor kapot er moet een nieuwe motor op. Twee weken later krijgt mijn fiets een error ook de sensor kapot dus een nieuwe motor. Momenteel wachten we al ruim 3 weken zonder resultaat waarbij in de e-mail stond dat we binnen twee werkdagen gebeld zouden worden. Helaas geen enkel teken van leven. Telefonisch contact gezocht en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Omdat we afhankelijk zijn van onze fietsen is dit extra zuur. Dit is zeker geen reclame de service is pet. Dus Amslod zeker geen aanrader.

Als mijn fiets wordt gemaakt of omgeruild voor een nieuwe.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Amslod over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Amslod in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Amslod een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Amslod

Heeft op 19 mei 2020 om 08:36 geantwoord

Beste Marijn,

Vervelend om te lezen dat u problemen ervaart met uw e-bike. Zoals mijn collega's van de servicedesk hebben aangegeven zijn de motoren helaas niet op voorraad. Mijn collega's doen er alles aan, wanneer deze binnen zijn wordt u klacht direct opgelost. Mocht u nog vragen hebben dan kunt u contact opnemen met onze servicedesk via 038 202 0808.

Sanne van Amslod

Heeft op 19 mei 2020 om 09:13 geantwoord

Na 4 weken zou deze klacht wel opgelost kunnen zijn. Met een beetje service hadden de fietsen gewoon omgeruild kunnen worden ze zijn met 300km op de teller nog spiksplinternieuw . Nu hadden we beter bij de plaatselijke fietsenwinkel fietsen kunnen kopen waar de service iets persoonlijker is.

Reactie van de melder van de klacht MarijnvdBrand

3 maanden geleden - Inmiddels weer een week verder en niets. Geen enkele correspondentie. Mocht u overwegen een Amslod te kopen vraag even naar de service voorwaarden.

Alle klachten die gemeld zijn door MarijnvdBrand