Klacht: Kapotte leverling

op 27 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 december 2017 om 17:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat uw pakket op deze manier is geleverd. Dit is zeker niet de bedoeling. U geeft aan dat een van de pakketten is beschadigt. Graag wil ik u verzoeken deze schade direct bij de afzender te melden. Zij kunnen dit verder met DHL oppakken.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Laura Rehorst