Klacht: kapotte kachel

op 19 januari 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

geachte , op 6-1-2011, kocht ik bij leen bakker een elektrische kachel met schouw, gisteren werd deze afgeleverd 18-1-2011, a raison van e42,50 voor het afleveren, goed de kachel en ombouw kwamen aan in een pakket, na het in elkaar zetten van de ombouw, en het instaleren van de kachel , gingen we lekker voor onze nieuwe aanwinst zitten. tot onze grote schrik ontdekte wij dat de vlammetjes in de elek, kachel het niet deden,direkt het filiaal in shertogenbosch gebeld,na ongeveer 20 minuten gewacht te hebben kregen we iemand aan de lijn, ik legde de klacht uit, en verteled dat we de kachel pas een goed uur in huis hadden, in plaats dat deze arogante mijnheer ten antwoord gaf, mijnheer dat is heel vervelend voor u dat lossen wij op, kreeg ik ten antwoord dat ,dat heel vreemd was en dat ze de kachels niet op vooraad hadden, hij kon over ongeveer drie wekn voor vervanging zorgen , maar dan wel op mijn kosten, nou heb ik best wel eens wat meegemaakt, maar dit verdiend de hoofdprijs, leen bakker levert een kachel die niet goed werkt, maar als ik drie weken wacht kan hij volgens arogantje tegen wederom betaling van de afleveringskosten vervangen worden, nou leen bakker dit eens maar nooit meer natuurlijk,gesproken over slechte service verdient in dit geval filiaal den bosch, een koude douce,jgeenen ordernummer 6750341327 5233vd shertogenbosch

Gewenste oplossing

met vervanging van boven genoemd, zonder kosten, en een beetje klantvriendelijker meedewerkers bij leen bakker zou niet verkeerd zijn, althans in boven genoemd filiaal

Bericht van Mike van der Linden

6 jaren geleden - Als de vlammetjes het niet doen moeten de lampjes waarschijnlijk gewoon vervangen worden. hier gaan gewoon normale lampjes in. Misschien een idee om te kijken of het probleem zo opgelost kan worden?

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door kortelet