Klacht: kapotte electrische meter

op 28 januari 2011 over Enexis in de categorie Netbeheerder

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb een verbruik op jaar basis van 11060kwh.vind dit wel erg veel voor een eenpersoons huishouden.heb enexis er over gebeld dat ze de meter even na willen komen kijken,maar dan moet ik eerst even 190 euro betalen.maar ik heb die niet dus kan ik die nu niet betalen.heb sinds twee dagen mijn meter standen op genomen en heb 200kwh verbruikt.is erg veel.

Gewenste oplossing

dat er iemand even de moeite wil nemen om naar de meter wil komen kijken.want de afrekening is nog al fors uitgevallen.ik moet 1177 euro bij betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Enexis in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Enexis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Enexis

Heeft op 02 februari 2011 om 10:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Met klant gesproken, er wordt een meterijking aangevraagd.

Alle klachten die gemeld zijn door bdendekker