Klacht: Kapotte doos

op 26 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gister is er voor mij de pakketje afgeleverd bij de buren een paar huizen verder. Dit vind ik natuurlijk geen probleem. Maar toen ik het pakketje op ging halen zat er een grote scheur in de doos. Volgens de buurjongen was dit al tien het pakje werd aangenomen. Gelukkig was de inhoud niet beschadigd maar vind dit niet echt netjes. En vraag mij ook af hoe er dan word omgegaan met de pakketjes.

Gewenste Oplossing:

Een excuses vind ik hier wel op zijn plaats

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 26 mei 2017 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Natuurlijk hoort er netjes met pakketten omgegaan te worden, de scheur kan echter al voorkomen als er een scherp voorwerp naast heeft gestaan. Gelukkig was nu de inhoud onbeschadigd. Mocht het ooit anders zijn adviseer ik u dit te melden bij de verzender zodat we in iedergeval de schade voor u kunnen vergoeden.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Eva.