Klacht: Kapotte Camera

op 25 augustus 2011 over Spy-Solutions in de categorie Bewaking & Beveiliging

Wij hebben een Pen camera aangeschaft bij deze bedrijf dat al binnen 2 keer gebruiken uit elkaar valt en hierover heb ik vandaag(zaterdag) gebeld, maar de hoorn van de telefoon werd in mijn gezicht dicht gegooid.
Ik heb ze daarna bijna 40 keer achter elkaar gebeld maar ze namen de telefoon niet op. Dus de camera is binnen 1 dag kapot. En het is in een envelop gekomen. Dus geen gebruiksaanwijzing, geen algemene voorwaarden, geen doosje van de camera. Ik wil mijn geld terug incl. de verzendkosten of een nieuwe camera met orginele doosje. Ik heb 7,99 verzendkosten betaald. Dit bedrijf stuurt het in een envlopje met 2 postzegels van 0.46 cent. Dit is een pure belazerij.

Dezelfde maar origineel in een doosje of geld terug

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spy-Solutions in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spy-Solutions een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spy-Solutions

Heeft op 07 juni 2014 om 16:47 geantwoord

Het telefoon gesprek is helaas beëindigd. Daarna hebben wij via e-mail contact gehad daarin gaf u aan dat u niet tevreden was.
Wij hebben uw daarin ook aangegeven dat u de handleiding en factuur kunt vinden in uw e-mail dus dat was allemaal geen probleem/
U wilde echter uw product retourneren.
Dat is natuurlijk geen enkel probleem niet goed geld terug 100% tevredenheids-garantie.

Echter wij hebben u ook aangegeven dat u dan het product moet terug sturen. U heeft op onze e-mail niet meer gereageerd en ons ook niet meer gebeld.
U heeft ook nooit het product terug gestuurd. We zien nu pas dat u alleen op deze website een klacht heeft in gediend.

Bericht van Spy-Solutions

4 jaren geleden - U hoeft geen klacht in te dienen. U had gewoon binnen de daar voorgestelde termijn uw product terug kunnen sturen en dan was uw geld gewoon terug gestuurd. Echter wij hebben nooit meer iets op onze e-mail, telefoon gehoord van u. U heeft daarna ook helemaal niets retour gestuurd naar ons.

Bericht van Spy-Solutions

4 jaren geleden - Ook de term belazerd verwerpen wij. U bent niet belazerd u bent niet tevreden. Dus in plaats van dit online te plaatsen had u ook gewoon het product terug kunnen sturen had u gewoon uw geld terug gekregen niet aan de hand. En klacht.nl is ook lakbaar door dit zomaar op internet de posten en het bedrijf moet er ook zelf achter komen dat een "klacht" online staat kunnen wij dat dan oplossen? moeten we elke dag het internet afzoeken? Informeer het bedrijf eerst even voordat je iets online plaats op je website. Vraag bijvoorbeeld in dit geval of meneer de camera waarbij hij zo ontevreden was niet gewoon gehouden heeft? In dit geval heeft deze meneer gewoon de camera gehouden. Dus er is helemaal geen klacht. Dus dit moet zo snel mogelijk van jullie site verwijderd worden wij hebben deze man niet belazerd.

Alle klachten die gemeld zijn door unluses