Klacht: Kapotte brieven

op 13 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag kregen wij een paar brieven waarvan de enveloppen kapot waren gegaan waarschijnlijk doordat ze een dag eerder natgeregend waren. 1 envelop was aan de zijkant open, 1 envelop was oprn gescheurd geweest en weer met plakband dichtgeplakt en 1 was gescheurd en in deze envelop zat een nieuwe ING betaalpas.
Wij vinden dit bijzonder slordig dat een postbode dit zo aflevert zonder even aan te bellen en de situatie waardoor dit ontstaan was even uit te leggen.
Zo te zien heeft hij het zelf dichtgeplakt want hij kwam deze troep s morgens brengen terwijl bij ons de post altijd s middags komt.

Ik meld dit zodat jullie weten dat dit dus gebeurd.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Achterberg, Uit uw bericht begrijp ik dat uw poststukken zowel beschadigd als nat zijn aangekomen. Ik kan mij voorstellen dat dit erg teleurstellend voor u is en bied u dan ook mijn welgemeende excuses aan. Helaas kan ik de bijgevoegde foto niet bekijken. Kunt u mij laten weten of dit inderdaad post is dat door PostNL is bezorgd? Naast PostNL zijn er meerdere postbedrijven die in Nederland de post verzorgen. Helaas kan ik niet voor u achterhalen wat er mis is gegaan. Wij gaan met een zo groot mogelijke zorg om met de post helaas is in uw geval de post beschadigd en nat aangekomen. Als een beschadigde postzending wordt aangetroffen en deze is verzonden via PostNL, zal deze voorzien worden van een excuusbrief. Heeft u deze ook ontvangen? Mocht PostNL deze poststukken bij u hebben bezorgd, kunt u mij dan aangeven van welke afzenders deze brieven afkomstig waren, zodat ik dit kan doorgeven aan de verantwoordelijke leidinggevende? Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

5 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw Achterberg, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 26 juli 2017 om 15:19 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Achterberg