Klacht: kapotte bankstel

op 26 september 2016 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

goededag
wanneer neemt eens contact met me op also u hoofdverkoper de ban kgaat alleen meer kapot en ik heb geen mogelijkheden om het te brengen wat
ik u al zo vaak hebt gezegd ik neem also morgen contact op met u hoofdkantoor dat ik van kastje naar muurtje wordt gestuurd zal elke keer als u me belt
zegt u dat ik de zelfde dag terug wordt gebeld ben nu al een maand verder maar wordt gewoon steeds voor gek geztet denken jullie dat jullie hier met
een gek te maken hebt ik neem ook contact op nu met de ombudsman en als u deze week niet hier langs komt in bleekdwarsstraat 14 .
Ik geef tot dinsdag de tijd om hier langs te komen anders ga ik woensdag langs de ban k en laat ik het geld terughalen door de bank en maak ik ernu werk van
U hoeft me niet te bellen ik verlang dat u gewoon hier langs komt.

Een boze klant
LP Westerink
Sent: Monday, September 5, 2016 1:12 PM
To: deventer@seatsandsofas.nl
Subject: Fw: foto beschadiging van nieuwe bankstel

Sent: Friday, August 26, 2016 1:43 PM
Subject: Re: foto beschadiging van nieuwe bankstel

ps word ik voor maandag niet teruggebeld of ik krijg geen email terug voor maandag dan bel ik maandag het hoofdbureau in Sliedrecht

Sent: Friday, August 26, 2016 10:01 AM
Subject: Re: foto beschadiging van nieuwe bankstel

wanneer neemt u nu contact op

Sent: Wednesday, August 24, 2016 11:33 AM
Subject: Re: foto beschadiging van nieuwe bankstel

ps wanneer nemt u nou eens contact met me op hierover had giseren contact gehad
u zal gisteren also terugbellen maar nog steeds niks gehoord

Sent: Friday, August 12, 2016 4:39 PM
To: deventer@seatsandsofas.nl
Subject: foto beschadiging van nieuwe bankstel

Goededag Hr./Mevr

Hierbij stuur ik u de foto,s van de beschadiging van mijn nieuwe bankstel wat ik bij u hebt gekocht we hebben
met u vanmiddag persoonlijk met u contact over gehad

Factuurnummer 1090-90422624
Klantnummer 1000-444744
gaat om de bankstel Pueblo 3 Zits Dolaro 08 Grey

Met Vriendelijke groet

LP Westerink
Bleekdwarsstraat 14
7416 Ac Deventer

als ik een nieuwe bankstel krijgt en dat het wordt opgehaald en een nieuwe wordt gebracht en dat me ze hun verontschuldiging aanbieden aan mij wordt gewoon een loopje met me genomen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 26 oktober 2016 om 14:16 geantwoord