Klacht: Kapotte bakplaat ontvangen.

op 02 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen week een bakplaat ontvangen via postnl.
Bakplaat was helemaal gebroken.
Daar is niet zachtzinnig mee omgesprongen.( deuken zaten in bakplaat )
Contactformulier is bij postnl niet in te vullen.
Nooit meer postnl,
Als het pakket niet verzekerd is krijg je niets, maar je moet wel de verzending betalen. ( en geen bakplaat )

Gewenste Oplossing:

Ben niet tevreden, ik zal het aan iedereen vertellen, nooit meer postnl.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 augustus 2017 om 16:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Van Halder,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw bakplaat beschadigd is aangekomen. Ik snap dat dit erg vervelend voor u is. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Het klopt dat er geen recht is op schadevergoeding vanuit PostNL wanneer het pakket onverzekerd is verstuurd. Ik raad u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Heeft op 02 augustus 2017 om 19:14 geantwoord

Wie heeft die bakplaat vernield?
Is postnl niet verantwoordelijk voor de schade?
Ik dacht van wel.
Moet ik me extra verzekeren, omdat postnl niet zorgvuldig met de spullen van de klanten omgaat?

Alle klachten die gemeld zijn door van halder