Klacht: Kapotte auto mee gekregen.

op 27 september 2011 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Ik heb op 17-08-2011 een auto gehuurd via internet bij Hertz Nederland te Hoofddorp. Op 21-08-2011 heb ik de auto in Bologna opgehaald, personeel in Bologna praat zeer slecht Engels, na 1 uur onderweg te zijn begon de auto raar te doen, tempratuur vloog naar 120 graden en de auto deed niets meer, na 5 keer te hebben gebelt naar Hertz in Bologna, werd ik elke keer na 10 tot 15 minuten weg gedrukt. Hertz italia gebelt, er zou een afsleep wagen komen na 20 minuten, dit duurde meer dan 1 uur, probleem uitgelegt en de man heeft er water opgegooid en zei dat ik verder kon rijden, dat hebben we gedaan, na 10 km begon de ellende weer, bijna 2 aanrijdingen gehad door een auto van Hertz.
Dus werden we afgesleept na weer 1 uur bellen, wi op de sleepwagen en in de auto over de autosnelweg. In Cesena taxi gebelt en terug naar Bologna, 150 euro kosten.
Had een Cmax gehuurd en kreeg later een hyundia i 30, dus lagere categorie, gaf aan dat ik het verschil terug wilde en de taxikosten ook, dit moest ik maar bij de costumerservice in nederland indienen.
Ben zwaar beledigt door een telefonische medewerker van Hertz tijdens dit hele gebeuren.
Het mooiste komt nog , tot mijn verbazing moet ik nu voor de kosten opdraaien van het afslepen, terwijl ik een kapotte auto heb mee gekregen.
Ik heb bij costumerservice nederland mijn beklach gedaan, dit duurde 3 weken voor ik bericht heb gehad, de kosten voor taxi en 1 dag van de huursom krijg ik terug, maar ik heb door toedoen van hun 1 dag minder vakantie gehad, maut heb ik betaald, telefonkosten zijn 70 euro, totaal heb ik 404,40 als schade vergoeding ingedient, maar dat zal wel lang duren voordat ik dit bedrag terug heb.
Heb inmiddels mijn Rechtsbijstand verzekering ingeschakeld, ook probeer ik het geld terug te halen via mijn bank, creditkaart kan in sommige gevallen het geld terug worden gehaald.
Ik heb Hertz ook mails gestuurd en hun zware nalatigheid verweten, maar het interreseerd ze geen reet.
Nu ga ik zware nalatigheid en poging tot doodslag ten laste leggen, maar goed heb mn geld nog lang niet terug vrees ik. Zeer slecht bedrijf.

Al mn geld terug.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 01 november 2011 om 13:30 geantwoord

Meneer Stoevenbeld heeft een vergoeding gekregen voor de gemaakte kosten.

Heeft op 02 november 2011 om 20:44 geantwoord

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hertz beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht stoef

6 jaren geleden - De klacht is niet opgelost na mijn inziens, het geld voor taxi en afsleepkosten die ik zelf betaald heb die heb ik terug gekregen plus 30 euro refund, maar ik heb nog ruim 300 euro te goed van Hertz. kosten voor telefonie, kosten voor extra uitgaven aan eten en drinken, verschil van auto, heb gehuurd een Ford cmax maar kreeg een hyundia I30, verschil van ruim 110 euro, plus ik heb een dag minder vakantie gehad door toedoen van Hertz. totaal bijna 300 euro. In italie is Hertz een zeer onbeschoft bedrijf, in Nederland bijna het zelfde maar net iets eerder te bereiken. De kosten die ik extra terug wil hebben heb ik via mijn rechtsbijstand naar jullie toe gestuurd en ook naar hertz zelf, heb alle mailing nog. Zou U die graag willen opsturen.

Alle klachten die gemeld zijn door stoef