Klacht: Kapote levering

sabientje9 op 22 juli 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

16 juni 2020 schade gemeld van een verzekerd pakket alles doorgestuurd foto’s enz en nu na meer dan een maand geen reactie.

Al 100 keer gebeld maar niemand kan telefonisch wat zeggen. De afdeling is telefonisch niet bereikbaar ook per email reageren ze niet

Belachelijk wacht al meer dan een maand en word totaal niet op de hoogte gehouden

Gewenste Oplossing:

als ze is contact opnemen en de schade vergoeden

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 juli 2020 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket beschadigd is afgeleverd bij de geadresseerde. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u wilt weten hoe het onderzoek naar uw zending vordert. Graag reageer ik op uw bericht.

Door middel van uw informatie heb ik ik gezien dat er reeds een onderzoek is opgestart, deze loopt nog en onze onderzoeksafdeling heeft uw onderzoek in behandeling. Door de huidige drukte is de reactietermijn voor een onderzoek langer dan gebruikelijk. Ik kan dit tot mijn spijt niet versnellen en verwacht dat u binnen enkele werkdagen bericht zult krijgen over de stand van zaken in het onderzoek. Ik zal u moeten vragen dit verder af te wachten, mijn excuses voor alle ontstane overlast.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

sabientje9

Heeft op 22 juli 2020 om 14:49 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

We zijn al bijna 1.5 maand verder en pas vandaag is het in behandeling genomen zonder enig bericht dat het langer zou gaan duren. Dit is toch belachelijk en totaal niet klantvriendelijk!! En hoe lang gaat het nu nog duren?

Alle klachten die gemeld zijn door sabientje9