Geboden Oplossing:
Geachte heer, mevrouw,
Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat een door u verzonden pakket beschadigd is afgeleverd bij de geadresseerde. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u wilt weten hoe het onderzoek naar uw zending vordert. Graag reageer ik op uw bericht.
Door middel van uw informatie heb ik ik gezien dat er reeds een onderzoek is opgestart, deze loopt nog en onze onderzoeksafdeling heeft uw onderzoek in behandeling. Door de huidige drukte is de reactietermijn voor een onderzoek langer dan gebruikelijk. Ik kan dit tot mijn spijt niet versnellen en verwacht dat u binnen enkele werkdagen bericht zult krijgen over de stand van zaken in het onderzoek. Ik zal u moeten vragen dit verder af te wachten, mijn excuses voor alle ontstane overlast.
Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice