Klacht: Kapot tablet

op 02 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik bereiken naar postnl en vandaag ik kreeg een bericht verkeerd de adres was da allemaal.tot nu geen oplossing

Gewenste Oplossing:

Nog nee

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juni 2016 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Martins,

Bedankt voor uw bericht. U neemt nu contact op met de klantenservice van PostNL in Nederland. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om uw melding in behandeling te nemen.

Voor meer informatie en verdere afhandeling verwijs ik u naar onze Belgische collega's. U kunt hen bereiken via +32 (0)15480285. Zij staan u graag te woord.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice.

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Moreira Martins Helena