Klacht: Kapot retour

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakketje is door DHL kapot vermeld en terug gestuurd. Maar deze weigering is nooit door gegeven aan de verkoper?! Waardoor ik niet mijn pakketje heb kunnen ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als er contact opgenomen word met verkoper voor vergoeding van kosten en een nieuw pakketje.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 13:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Bij een melding dat een pakket beschadigd is geraakt hebben we de afspraken om deze retour te zenden. We hebben helaas nog niet voor elke verzender de mogelijkheid om deze retour bij hun aan te melden waardoor het helaas onduidelijk kan zijn wat er met uw pakket gebeurt is.
Hiervoor onze excuses en hopelijk komt het nieuwe pakket in goede orde bij u aan.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ninawillebois