Klacht: Kapot maken en niet bezorgen van meubels.

op 08 oktober 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bij het bedrijf Jysk meubels besteld en die zouden 1 oktober bezorgd worden, maar op laatste moment een telefoontje dat zij mijn meubels kapot hadden gemaakt. Met jysk gebeld en zou zaterdag 8 oktober weer van extra at home mijn meubels bezorgd krijgen. Ik heb de hele dag gewacht en toen ging mijn telefoon 1 keer af en voor ik kon opnemen was het al afgelopen. Belde het nunmer en meteen kreeg ik de voicemail. Vervolgens kreeg een berichtje dat ik zogenaamd niet thuis was en dat ik opnieuw een afspraak moet maken. ik had naar post nl gebeld en die zeiden dat ik extra at home moest bellen. Bij extra at home zeggen ze ja ik zie dat de bezorger een foto geeft gemaakt van het portiek en dat er niet werd gereageerd. Ik had het hele verhaald verteld en dat er totaal niet op de bel was gedrukt en dat het telefoonnummer die ik terug had gebeld meteen op voicemail kwam meerdere keren. Persoon aan de telefoon had de bezorger gebeld en die zei dat hij de meubels niet meeer kwam brengen.

Dus eerst meubels kapot maken en daarna gewoon niet leveren. Ik vind het een zeer slechte zaak.

Ik een vergoeding krijg of dat ze het in de avond komen bezorgen, want ik kan niet weer vrij nemen van werk.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 12 oktober 2016 om 15:25 geantwoord

Beste M. Stomphorst,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Helaas was het niet mogelijk om de 1ste bestelling van Jysk te leveren ivm schade.

De 2de bestelling zou op 8-10-16 worden geleverd. Helaas kregen we de melding van de chauffeur dat u niet thuis was bij aankomst van de bezorgers. De chauffeur heeft aangeven dat deze meerdere keren heeft aangebeld en heeft daarna een foto gemaakt van het portiek.

Voor een compensatie van het ongemak verwijs ik u volgens de procedure naar de leverancier. Deze zal de eventuele toe gekende vergoeding claimen bij Extra@Home.

Wat betreft de tijdplanning, de ritten worden in de avond voor de bezorging gemaakt. Helaas is het niet mogelijk om op tijd te plannen, aangezien Extra@Home de ritten op postcode rijd.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Mikey Stomphorst