Klacht: Kapot bed

op 03 mei 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Iets minder dan 2 jaar geleden een bed gekocht bij vidaxl.

Vorige maand zijn het midden frame, latjes en andere onderdelen van het bed kapot gegaan. Op het bed zit 2 jaar garantie. Met die wetenschap heb ik contact opgenomen met vidaxl.
Hierover gebeld en ik moest foto’s sturen. Dit heb ik toen direct gedaan.

Er werd aangegeven via de mail dat de latjes niet meer leverbaar waren en dat ze me dan €30 zouden overmaken om zelf ergens een nieuw lattenbodem te halen. Ik gaf aan dat de lattenbodem van het bed ingebouwd zit in het bed, maar volgens hun kon ik er dan gewoon een ander lattenbodem in doen. Dit vond ik een vreemde oplossing gezien een lattenbodem voor de afmeting 180 bij 200 wel prijziger zijn dan 30 euro en de latjes eigenlijk ingebouwd zijn. Toch hiermee akkoord gegaan gezien ik weer fatsoenlijk wou slapen.

Het overige materiaal zou naar mij toe worden gestuurd. Onder andere het middenframe, de voor en achter kant van het bed en andere materialen. Na 3 weken gewacht te hebben is het vorige week aangekomen maar ze hebben mij de verkeerde dingen gestuurd. En dat wat ik wel nodig had missen nog onderdelen van.

Geprobeerd hierover te bellen en te mailen, maar ik krijg geen reactie. Wanneer ik ze aan de telefoon heb word het zogenaamd via mail diezelfde middag nog terugkoppelt, maar tot op heden geen reactie ontvangen.

Inmiddels slaap ik al een maand met mijn matras op de grond. Dit is niet bevorderlijk voor mijn nek, rug en nachtrust.

Wanneer ik een fatsoenlijk heel bed heb of het geld terug van het bed

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van vidaXL

8 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service en producten te beoordelen. We betreuren dat bij uw bestelling problemen vernomen zijn, na in contact te zijn geweest met onze klantenservice hopen wij dat uw probleem verholpen is. Met vriendelijke groet, VidaXL Klantenservice

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bjornte89