Klacht: Kapot

op 28 maart 2017 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Leuning van bank gaat scheef staan en rugleuningen staan scheef bank nog in december uit verpakking gehaalt

Gewenste Oplossing:

Als de klacht is opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Heeft op 30 maart 2017 om 08:38 geantwoord

hallo,
het ordernummer is 1010-10315609 en klantnummer is 100-426586

groeten Rob Maat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 04 juli 2017 om 10:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Rob Maat,
wij hebben deze melding in goede orde ontvangen , onze dank hiervoor .
Heeft u voor ons een ordernummer of een klantnummer ? .
Wij hebben in ons systeem geen melding staan dat u eerder een melding heeft gemaakt.
Wij hebben dat de monteur een afspraak heeft gemaakt met u.
Onze excuses voor het ongemak.
Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet

Alle klachten die gemeld zijn door Maat rob