Klacht: kapot

op 15 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

BOOOOOS ben ik heel boos, ik heb vorige week een schaal verstuurd, deze is in diggelen aangekomen. Ik heb de schaal heeeeeel goed verpakt met kranten ,bubbeltjes plastic een halve rol en in 2 dozen opgevuld met kranten.
De schaal kon geen kant op. Ik heb op iedere zijde een grote sticker geplakt met breekbaar, het kan niet anders of er is met de doos gesmeten, er is niet zorgvuldig omgegaan met deze doos, Post nl zegt dan dat je verzekerd moet verzenden, maar dat is gewoon absurt duur, en als er 6x breekbaar op staat moet er gewoon zorgvuldig omgegaan worden met de pakjes.

als post nl de verantwoordelijkheid van zijn werknemers neemt, deze kunnen gewoon gooien met alles, en kijken niet naar stickers, Post nl laat de klant hiermee zitten

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 augustus 2016 om 12:43 geantwoord

Geachte mevrouw van Gool,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending beschadigd is geraakt. Ik snap dat u hier teleurgesteld over bent en wil hiervoor mijn excuses aanbieden.

Hoewel ik uw gedachtegang begrijp, gaan onze medewerkers altijd zo zorgvuldig mogelijk om met pakketten en zie ik geen reden om aan te nemen dat onze bezorgers hebben gegooid met het pakket. Een pakket kan tijdens het sorteerproces wel alle kanten op gaan. Deze machines kunnen niet lezen, dus zij houden geen rekening met 'breekbaar' stickers. Als de zending onverzekerd is verstuurd, kunt u inderdaad geen aanspraak maken op een vergoeding, het spijt me. Mocht u in het vervolg wel aanspraak willen maken op een onderzoek en/of eventuele vergoeding, dan kunt u het pakket al verzekerd versturen tegen een meerprijs van €1,65.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door irmagool