Klacht: kanaaldigitaal opzeggen duurt eibdeloss

op 26 juli 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Ik heb telefoniste contact met canal digitaal medewerker in December 2015 over mijn abonnement opzegging (alleen tv kaart) geen all-in 1, `t antwoord van medewerker dat duurt tot eind van april 2016, en nog steeds CD stuurde nota`s voor abonnement kosten voor volgende maanden en moet ik nog betalen anders moet bedragen naar incasso, en nog 25 euro kosten voor afsluiting
Wie kan me helpen met afblijven van dit monster en abonnement definitief opzegging???

Mijn abonneenummer 80336397

Note : mijn apparaat werd verkocht en mijn abonnement en mijn kaart niet in gebruik van februari 2016

mijn abonnement per eind van april 2016 stoppen en opzegging volgens mijn telefoongespreek met
CD medewerker op DEC 2015

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

10 maanden geleden - Geachte Sorin, Uw contract wordt per april 2018 opgezegd. In 2014 bent u ingegaan op een aanbieding om je contract te verlengen met 24 maanden in ruil voor twee maanden gratis, in 2015 bent u ingegaan op een aanbieding om je contract weer 24 maanden te verlengen in ruil voor maandelijks €2 euro korting. Dit is in totaal een verlenging van 48 maanden na 2014 en loopt uw contract af in 2018. Hopelijk bent u hierbij voldoende geinformeerd. Met vriendelijke groet Marlous Webcare CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht kanaal digitaal

10 maanden geleden - Hallo CD Webcare, Naar aanleiding van u bericht 27 juli 2016 om 15:52 uur , heb ik de volgende : 1- ik heb geen schriftelijk bewijs dat ik zo soort contract met jullie afgesloten ,als u dat hebt graag een kopie van . 2-ik heb telefonische contact met jullie gehad op december 2015 dat mijn contract eindigt op eind april 2016, 3-nu heb ik recht op mijn abonnementskosten van mei en juni terug te ontvangen 4-2 euro korting was helemaal geen korting maar kosten van Extra kaart opzegging was in oktober 2015 met telefoongesprek en schriftelijk hope ik jullie hier goed geïnformeerde . groeten Sorin

Bericht van Canaldigitaal

9 maanden geleden - Geachte Sorin, U geeft aan dat u geen bevestiging hier van heeft gehad en dat u recht heeft uw abonnementskosten terug te ontvangen. Wij kunnen de bevestigingen niet nogmaals verzenden voor deze afspraken. Wel kunnen wij zien dat de bevestigingen verstuurd zijn door CanalDigitaal. Doordat er twee keer is ingegaan op een aanbieding met 24 maanden verlenging ligt de einddatum van het contract in april 2018. Op dit moment ontvangt u nog steeds de afgesproken korting van € 2,- per maand. Wij kunnen dus niet de gemaakte kosten voor mei en juni crediteren en ook de contracteinddatum niet terug draaien. Met vriendelijke groet Adrian Webcare CanalDigitaal

Reactie van de melder van de klacht kanaal digitaal

9 maanden geleden - Geachte CD webcare , Mijn abonnement van CD met telefonisch gesprek word opzegging gevraagd op Dec 2015, Door telefoongesprek geef ik aan dat ik binnenkort een schriftelijkbrief word ook bevestigd, Tegensteel van Cd-reactie wordt mijn abonnement verlengen voor twee en half jaar tot april 2018, Ik weet niet met welke basis of met welke recht CD verlengt mijn abonnement, waarom 2 jaar verlengen? Ik moet 1e duidelijk maken dat ik ben niet tegen DC over `t kwaliteit van beeld of haar administratief werk, Ik heb CD een paar keren in 2013 ,2014 en 2015 gebeld over de technische probleem van CD toestellen, CD toestellen is duurder dan andere apparaten in de markt en geeft minder flexibiliteit aan klanten bv. De software die gebruikt, accepteert niet meer dan 4 satellieten, Astra1,2,3 en Hotbird, plus dat is niet mogelijk meer satellieten gelijk op de schotel en op de ontvanger van CD toevoegen, de zenders word niet via schotel gezocht maar downloaden via CD gecertificeerde transponder via Astra1 dat geeft geen optie om zenders te sorteren op de gebruiker wenst , geen programma gemist mogelijk ,en laatste en belangrijkste zenders kunnen niet via andere digitaal apparaten zien zoals smartphone ,tablet (plug en go ). 2e met meerdere kijkers op `t zelfde abonnement op één huis is alleen mogelijk met meerdere betalen of abonnement uitbreiden en dat kost te veel geld vergelijk met andere providers die geeft zo goedkope service!! Op dit basis en dit reden had ik mijn abonnement opzegging gevraagd, In alle gevallen CD wilt haar technische Contexten niet veranderd en klanten verplicht blind moet volgen en geeft altijd een doof oor. Groeten Sorin

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 08 augustus 2016 om 17:52 geantwoord

Geachte meneer Sorin,

Helaas kwamen wij er telefonisch niet uit vanwege een taalbarrière. Ik wil u bedanken voor het gesprek.

Het is niet mogelijk om het abonnement eerder op te zeggen dan 30-04-2018. Dit komt omdat u akkoord bent gegaan met een verlenging van het volledige abonnement. Wij plaatsen deze reactie als oplossing, omdat uw wens, het abonnement eerder opzeggen, niet mogelijk is.

Het spijt ons niet anders te kunnen mededelen.

George
Webcare CanalDigitaal

Heeft op 11 augustus 2016 om 00:51 geantwoord

mijn klacht is totaal niet opgelost , en Canal digitaal willen helemaal niet naar hun klanten luistern ,
Was er wel een telefoon gespreek met een van canal digitaal schaamteloze medewerker gebeld hij breekt de lijn af zonder `t gespreek beëindigt vanwege taal verhinderen,

Er is een opzegging schriftelijk brief gestuurd op Dec 2015, en hoor ik in april 2016 mijn abonnement verlengen, dat is niet logisch
In alle gevallen ben ik niet de eerste klant die klacht indient tegen canal digitaal met zo probleem als abonnement opzegging .
Als CD een getekend contract met verlengen tot 2018 heeft laat me graag zien!!!!
Ik breng CD naar juridisch wegen om mijn recht terug te brengen, en laat alle publiek weten hoe CD met klanten behandeld worden.

Reactie van de melder van de klacht kanaal digitaal

9 maanden geleden - Canal Digitaal duurste provider in Nedeland , en offert hij aan klanten slecht dienst (biede administratie en technishe ), bij voorbeeld als ik een TV kijken voor 4 TV`s moet doen volgende : 1- kabels (100 euro) 2-3X Extrakaarten kost 150 euro 3- 4x ontvanger 200 X 3 = 600 euro 4- abonnement voor alle 3 extra karten kosten totaal 15 euro voor famillie pakket 5- te veel moiete voor installatie en elke maand zorg voor elke apparaat apart updaten veel tijd koste met simple rekenen word totaal per jaar meer dan 1200 euro welke dom accpteert deze bedraag tegen slecht dienst ??? met een klik had ik een abonnement met 4 TV`s voor slecht 200 euro jaar abonnement voor vol paketten met andre provider wie wilt ook zo abonemment aansluiten graag ook mailen op de zelfde pagina

Alle klachten die gemeld zijn door kanaal digitaal