Klacht: Kan pakje niet retourneren

op 11 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wil mijn pakje retourneren maar bij een servicepoint kon ik mijn pakje niet inleveren.. Omdat er een storingis (Bezig met de website.. ) ofzo en ze wisten niet wanneer ik weer kon komen.. Dus wat nu?

Als ik mijn pakje optijd kan retourneren.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:02 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat u bij die parcelshop uw pakket niet kon afgeven. Dat is natuurlijk erg vervelend. Bij ons is geen algemene storing bekend. Daarom wil ik u adviseren eventueel bij een andere parcelshop te proberen. Wellicht is het probleem bij de door u gekozen parcelshop inmiddels verholpen. Mocht u het pakket niet kunnen afgeven kan de afzender wellicht een pick up voor u boeken.

Indien u nog vragen heeft horen wij het graag.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 12 mei 2017 om 09:34 geantwoord

Deze meneer vertelde mij dat ik het pakketje ook niet in de buurt waarschijnlijk kon afleveren. http://locator.dpst.dhl.com/Partners/DHL2/Html/Poi.aspx?&GeoFormatIn=3&GeoFormatDatabase=3&Locale=nl-NL&Radius=1000000&View=5&Partner=DHL2&SecurityID=C6JTR7rbRcZ4MDDe3uKJbA%3d%3d&Country=NL&BC=DHLNL&LengthUnit=2&Street=koningdwarsstraat&Zip=9561GJ&Town=ter+apel&MasterBranchCodes=true Heb hier op gekeken overal in de buurt staat een kruisje op retour..

Alle klachten die gemeld zijn door lisannecarolina