Klacht: Kan pakje niet retourneren

op 11 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil mijn pakje retourneren maar bij een servicepoint kon ik mijn pakje niet inleveren.. Omdat er een storingis (Bezig met de website.. ) ofzo en ze wisten niet wanneer ik weer kon komen.. Dus wat nu?

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakje optijd kan retourneren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 mei 2017 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend spijtig om te horen dat u bij die parcelshop uw pakket niet kon afgeven. Dat is natuurlijk erg vervelend. Bij ons is geen algemene storing bekend. Daarom wil ik u adviseren eventueel bij een andere parcelshop te proberen. Wellicht is het probleem bij de door u gekozen parcelshop inmiddels verholpen. Mocht u het pakket niet kunnen afgeven kan de afzender wellicht een pick up voor u boeken.

Indien u nog vragen heeft horen wij het graag.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 12 mei 2017 om 09:34 geantwoord

Deze meneer vertelde mij dat ik het pakketje ook niet in de buurt waarschijnlijk kon afleveren. http://locator.dpst.dhl.com/Partners/DHL2/Html/Poi.aspx?&GeoFormatIn=3&GeoFormatDatabase=3&Locale=nl-NL&Radius=1000000&View=5&Partner=DHL2&SecurityID=C6JTR7rbRcZ4MDDe3uKJbA%3d%3d&Country=NL&BC=DHLNL&LengthUnit=2&Street=koningdwarsstraat&Zip=9561GJ&Town=ter+apel&MasterBranchCodes=true Heb hier op gekeken overal in de buurt staat een kruisje op retour..

Alle klachten die gemeld zijn door lisannecarolina