Klacht: Kan ons adres niet vinden

op 07 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben nu al meerdere malen meegemaakt, dat DHL ons adres niet kan vinden. Zij zijn het enige postorder bedrijf die hier moeite mee heeft. Pakketjes gaan zonder pardon retour waardoor wij opgescheept zitten met extra verzendkosten en enorm lange wachttijden op de pakketjes. Ook is het nu al 2x voorgekomen dat ik mijn hele vrije dag aan huis gekluisterd zat om het pakketje te ontvangen, die dus nooit kwam.
Online zagen we dan ineens, dat het adres niet klopte of de naam niet klopte. Dit is erg frustrerend!

Gewenste Oplossing:

DHL moet niet zo snel opgeven en anders een routeplanner gebruiken voor ons adres. Tevens is het misschien handig om eerst een telefoontje te plegen, als zij niet weten hoe een routeplanner of google maps werkt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door C.Hamminga