Klacht: Kan niet opzeggen, verwijderen. Betaalopties wel.

op 10 april 2021 over BeNaughty in de categorie Datingsites

Ik kan niet opzeggen, er staat geen optie om het te verwijderen, paar keer gegoogled hoe dit zou moeten doen. Kan niet.
Krijg een scherm dat ik nog moet betalen, heb dit net gedaan. Om te kijken of ik het dan kan verwijderen.
Ik krijg de optie meer te gaan overmaken. Net als een andere revieuw of klacht omschreef.

Ik ben bang dat er nu automatisch incasso gestart wordt nu, las ik ook in een klacht.

Wanneer ik niks meer hoef te betalen en mijn account verwijderd wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BeNaughty

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BeNaughty nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Lazh37

2 maanden geleden - Ik heb gemaild. Daar krijg ik een standaard reactie. Ik heb gebeld. Daar zeggen ze er is niets aan de hand en vragen ze mij of ik wil betalen voor gebruik van de site. Ik wilde dat ze het gingen verwijderen. Ze vroegen mijn gegevens (email en lidnummer), die gaf ik, de man deed voorkomen of het zo is opgelost. Mijn account is nog niet verwijderd. Ik heb via contact op de site nog een bericht gestuurd dat ik mijn account niet kan verwijderen op de manier die de instructies aangeven. Ik ben bang dat ik er op een gegeven aan herinnert wordt dat ik tijden niet betaald heb en een fix bedrag moet gaan overmaken.

Alle klachten die gemeld zijn door Lazh37