Klacht: Kan niet opzeggen!

op 14 juni 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Ik heb al 15 keer een afmelding gedaan via mijn account.
Dan zou ik een email moeten ontvangen en dan via de link te klikken kunnen opzeggen…..maar ik krijg geen email.

Ik heb ook al via de site een klacht gemeld, ook hier krijg ik geen bevestiging.

MVG
G.Atoni

Als ik mijn opzegging ontvang

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 14 juni 2016 om 10:14 geantwoord

Heeft op 14 juni 2016 om 11:47 geantwoord

Dit is toch te gek voor woorden! ik krijg een email van huurstunt gewoon op het opgegeven emailadres waarvan ze zeggen dat ze daar de email met de link voor opzeggen naartoe hebben gestuurd maar niet aankomt....

In deze email van huurstunt staan allemaal links staan van klacht.nl om daar mijn klacht te verwijderen! en een link van klacht.nl met de voorwaarden en uitschrijven VAN LET OP niet van huurstunt maar van klacht.nl !!

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte heer Antoni, De e-mail die wij u gestuurd hebben is een doorgestuurde e-mail naar aanleiding van de bevestigingsmail van de opzegging. Deze hebben wij alleen gestuurd om u te laten zien dat uw Premium Account is opgezegd. Hiermee hoeft u niets te doen. In de e-mail hebben wij het verzoek gezet om de klacht op Klacht.nl te verwijderen. Dit verzoek stuur ik hierbij nogmaals. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Alle klachten die gemeld zijn door Gerray