Klacht: Kan niet meer pinnen

op 02 augustus 2017 over ING in de categorie Banken

De ING heeft zonder dat ik er om gevraagd heb een nieuwe pas naar mijn oude adres gestuurd.
Op mijn pas staat dat hij geldig is tot 04-2018 maar ik kan niet meer pinnen.
Ik kan ook geen geld opnemen met mijn Legitimatie bewijs.
Ik heb hier niet om gevraagd.
ik ga hier ook geen cent voor betalen om dit recht te trekken.
Ik kan geen boodschappen doen.
De ING is gewoon een flut bank.

Wanneer mijn oude pas het weer doet.
En wanneer de ING stop met het 'zomaar' toesturen van nieuwe passen zonder dat de klant daar om vraagt.

Maar ik zie dat niet gebeuren.
Had nooit verwacht dat ik de ING ooit op zou doeken maar het moment is toch gekomen, zo zie je maar weer, er hoeft maar een kleine kink in de kabel te komen om het grote geheel onderuit te halen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 02 augustus 2017 om 14:14 geantwoord

Beste Murkie,

Jammer om te horen dat je ontevreden bent. Wegens veiligheid krijg je niet vooraf een bericht van de vervanging van je huidige Betaalpas.

Nadat je de Betaalpas toegestuurd krijg op je adres blijft de oude Betaalpas nog ongeveer 6 weken geldig, soms langer. Als je de nieuwe Betaalpas gaat gebruiken, wordt de oude Betaalpas ook gedeactiveerd.

Ik begrijp dat jij je adres niet hebt aangepast. Het advies is om altijd je gegevens up-to-date te houden. Zo ontvang je de gegevens op je werkelijke adres. Het adres kun je wijzigen in Mijn ING via het menu 'Mijn gegevens en instellingen' -> 'Adreswijzing'. Je kunt de verstuurd Betaalpas laten blokkeren via de Alarmlijn. Dat kan op telefoonnummer 020 22 888 00. Zij kunnen een nieuwe Betaalpas versturen. Als je inmiddels de Betaalpas hebt gehaald bij je oude adres (die bij ons bekend was) hoeft dit uiteraard niet.

Ik ga er vanuit je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Groet,

Tjitske
ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht murkie

4 maanden geleden - En trouwens niet net gaan doen alsof het mijn fout is omdat ik mijn gegevens niet aangepast heb want da gaat niet he. Het is jullie fout ik heb niet om een nieuwe pas gevraagd dus opzouten.

Bericht van ING

4 maanden geleden - Beste Murkie, Het spijt me, maar om het op te lossen hebben we je medewerking nodig. Je kunt je adres wijzigen via Mijn ING of een ING kantoor. Zodra dat gebeurd is, kunnen we je een nieuwe pas toesturen. Ik hoop dat je toch hiertoe bereid bent. Zo niet, dan houdt het helaas even op. Vriendelijke groet, Hilde ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht murkie

4 maanden geleden - Ik wil gewoon deze rekening opheffen en heel de ING erbij dan is het opgelost maar het word geweigerd. Ik heb nog geen nieuw adres dus dat zal wel moeilijk worden om er een op te geven. Deze rekening moet weg gewoon helemaal weg. Ik kom er nu zeer snel achter wat je eigenlijk aan de ING hebt....

Heeft op 02 augustus 2017 om 21:56 geantwoord

Sorry maar de ING faalt zo hard ik heb er gewoon geen woorden voor.
Ze staan je gewoon keihard in je gezicht uit te lachen...
Heel dat banksysteem moet op de schop.
We hadden ze nooit moeten redden.
Maar wie het laatst lacht....
Laat die Bitcoins maar komen dan.

Alle klachten die gemeld zijn door murkie