Klacht: kan niet meer inloggen

op 12 juli 2016 over Primeline in de categorie Leningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

al een tijd kan ik niet inloggen met juiste emailadres en wachtwoord

Gewenste Oplossing:

als ik dat wel kan

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primeline

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primeline nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Primeline in behandeling genomen

Bericht van Primeline

5 maanden geleden - Aanvulling: Onze afdeling klantenservice is bereikbaar op telefoonnumer 073 6459917. Met vriendelijke groet, PrimeLine Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Primeline een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Primeline

Heeft op 26 augustus 2016 om 15:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Ninteman,

Uit controle komt naar voren dat u zich succesvol heeft kunnen registreren op via onze website. Hiermee beschouwen wij uw bericht als opgelost.

Mocht u toch nog vragen hebben, dan vernemen wij dit uiteraard graag van u. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 9.00 uur - 17.30 uur op 073 6459917. Onze medewerkers staan u graag te woord.

Met vriendelijke groet,
PrimeLine

Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door margot13