Klacht: Kan niet meer in jullie site komen en niks mee nakijken

op 28 november 2016 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte klantenservice,

Het lukt mij al anderhalve week niet meer om in jullie site te komen. Wat kan ik hieraan doen want ik kan mijn bestelling niet meer volgen en ook niet aangeven dat ik inmiddels een deel heb ontvangen.
Dit krijg ik steeds te zien:

LIGHTINTHEBOX.com

We noticed you’ve been clicking on the same link a LOT
and our other pages are getting a little lonely!
To get back on track, please click the input box and type the code you see in the image.

Een code heb ik niet.
Graag hoor ik van u

Met groeten,
Mw. van Gent,
Gravenstraat 11
6828 JW Arnhem

Gewenste Oplossing:

Als dit opgelost wordt en ik kan weer alles nakijken en aangeven wat ik heb ontvangen etc.
Twee broches zijn namelijk niet goed overgekomen en kan geen foto's sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MiniInTheBox.com

Heeft op 28 november 2016 om 00:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Gecahet mevrouw van Gent,

logt u zich in in uw account via een normale browser en kijkt u nog eens goed of u bij mininthebox.com besteld heeft of bij lightinthebox.com, dus niet op de app. klikt u op mijn \"account\" en daarna op \"vragen\" of \"mijn verzoeken\"

Mocht u verder nog vragen hebben dan horen wij dat graag,

mvrgr.

Leenke Jansen

Lightinthebox.com

Heeft op 28 november 2016 om 00:45 geantwoord

Het probleem is dat ik bij beiden een bestelling heb doorgegeven.
Net heb ik geprobeerd om bij MinilnTheBox in te loggen maar dat lukte alsnog niet.
Als ik op jullie MiniInTheBox.com klik krijg ik dit weer in beeld: \"We noticed you’ve been clicking on the same link a LOT
and our other pages are getting a little lonely!
To get back on track, please click the input box and type the code you see in the image\".
Ik zie dat u van \"Lightinthebox\" bent maar ik kan dus niet inloggen bij \"MiniInTheBox\".
Misschien moet er iets anders gebeuren.
Graag hoor ik van u.

Met groeten,
Mw. van Gent

Alle klachten die gemeld zijn door J.E. van Gent