Klacht: kan niet bellen en gebeld worden op mijn vaste telefoon

op 24 september 2016 over Belvoordeel Nederland in de categorie Mobiele Telefonie

heb een totale dode lijn reeds vele dagen kon men mij ook niet aan de telefoon krijgen omdat ik in gesprek was met anderen, dit was totaal niet waar. Wel kon ik toen nog uit bellen.Maar ik heb nog veel meer klachten. Rekeningen die niet kloppen , en telefoontjes die niet geregeld kunnen worden.De voice mail is out of order.
Maar niet kunnen bellen of gebeld worden doet de deur dicht

als de klachten allemaal opgelost zijn, nu ben ik goed boos op belvoordeel dat alles zo mooi voorspiegelt

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Belvoordeel Nederland over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belvoordeel Nederland in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belvoordeel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belvoordeel Nederland

Heeft op 03 oktober 2016 om 13:34 geantwoord

Geachte mevrouw Kiers,

Erg vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft met Belvoordeel Nederland. We hebben elkaar inmiddels gesproken, een aantal zaken zijn reeds voor u opgelost, er was een storing in uw lijn.
We hopen dat u gauw een tevreden klant van ons zult worden.

Belvoordeel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door inekiers@ziggo.nl