Klacht: kan mijn pakket niet volgen

op 11 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

IK heb de royalmail code ingevuld zoals aangegeven en mijn postcode in Nederland maar track en trace kan het pakket niet vinden.
Ik heb dus geen idee waar het is en wanneer het komt.
Dit in tegnestelling tot de door U aangegeven oplossing.
Hoe vind ik mijn pakket en de status?

Gewenste Oplossing:

indien ik het pakket kan kan volgen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 mei 2020 om 14:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het traceren van een door u verwacht pakket uit het Verenigd Koninkrijk. U wilt weten hoe u de verwerking en bezorging van uw pakket kunt volgen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u graag wilt weten hoe het ervoor staat met uw zending. U kunt uw pakket op www.internationalparceltracking.com traceren zodra het pakket bij PostNL is aangemeld. Indien u de melding krijgt dat uw pakket niet kan worden gevonden is uw pakket nog niet bij PostNL aangemeld. Wij hebben dan nog niet de mogelijkheid om u over de status van uw pakket te informeren.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door H.Bil