Klacht: kan mijn pakket niet volgen

op 11 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

IK heb de royalmail code ingevuld zoals aangegeven en mijn postcode in Nederland maar track en trace kan het pakket niet vinden.
Ik heb dus geen idee waar het is en wanneer het komt.
Dit in tegnestelling tot de door U aangegeven oplossing.
Hoe vind ik mijn pakket en de status?

indien ik het pakket kan kan volgen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 mei 2020 om 14:58 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over het traceren van een door u verwacht pakket uit het Verenigd Koninkrijk. U wilt weten hoe u de verwerking en bezorging van uw pakket kunt volgen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Logisch dat u graag wilt weten hoe het ervoor staat met uw zending. U kunt uw pakket op www.internationalparceltracking.com traceren zodra het pakket bij PostNL is aangemeld. Indien u de melding krijgt dat uw pakket niet kan worden gevonden is uw pakket nog niet bij PostNL aangemeld. Wij hebben dan nog niet de mogelijkheid om u over de status van uw pakket te informeren.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door H.Bil