Klacht: kan mijn acount niet verwijderen

op 07 oktober 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

ben sinds pas een eigen bedrijf gestart, tot mijn schrik en verbazing, sta ik zogenaamd geregistreerd bij netlog. blijkbaar al jaren lang, zonder mijn toestemming of weten, heeft iemand mij denk ik toen een grap willen uithalen. ik wil mijn zgn geven bij netlog verwijderen maar men vraagt een wachtwoord en codes, die ik natuurlijk niet heb. ik wil dat mijn gegevens direct verwijderd worden van netlog.

verwijdering zsm.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 09 oktober 2016 om 20:56 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Je contacteerde ons tevens via de Twoo Helpdesk en inmiddels werd jouw Netlog-account op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne avond verder!

Alle klachten die gemeld zijn door ton warnas