Klacht: Kan levering NIET wijzigen, pakket nu zoek

op 20 juni 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer sinds vrijdag 03 juni DHL te pakken te krijgen via het servicenummer maar er wordt telkens gelijk opgehangen.

Ook via de website kan ik de leveringstijd NIET aanpassen en krijg telkens de volgende melding:

Geen resultaat? Dan is het niet mogelijk om je wijziging via de website of de klantenservice door te geven.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen weten waarom de service zo belachelijk slecht is en waarom het zo moeilijk is om DHL te bereiken om mijn pakket (die nu zoek is) te ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 10:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag deze opnieuw erop zetten. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag.
Met vriendelijke groet,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Emendes