Klacht: Kan huurstunt niet opzeggen

op 11 februari 2018 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Maandelijks wordt er geld afgeschreven van mijn rekening terwijl ik met geen mogelijkheid huurstunt kan opzeggen. Ik kan niet inloggen omdat ik steeds op een registratiesysteem uitkom.
Ik wil niet meer betalen voor huurstunt en er zeker geen gebruik meer van maken

Zodra ik af ben van deze huurstunt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Huurstunt.nl

8 maanden geleden - Beste Petra, Wij hebben je vanochtend een mail gestuurd over je opzegging. Je hebt op 10-02-2018 je Premium Account op gezegd op Huurstunt.nl. Wij snappen dan ook niet dat je de dag erna op 11-02-2018 een klacht plaatst over een opzegging die je niet kunt doen terwijl je dit allang gedaan hebt. Dit is erg onredelijk en onterecht. Wij zien dan ook graag dat je deze klacht verwijdert omdat je ons in een kwaad daglicht zet terwijl je prima hebt kunnen opzeggen en zelfs een bevestiging hebt ontvangen. Met vriendelijke groeten, Team Huurstunt.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 12 februari 2018 om 14:03 geantwoord

Beste Petra,

Dit is erg onredelijk en onterecht.

Met vriendelijke groeten,

Team Huurstunt.nl